fredag 4 april 2014

I sus och dus


Vilken vecka. Först en tjänsteresa till Kungliga huvudsaken, för att närvara vid en prisutdelning där jag och mina arbetskamrater var nominerade till ett par priser, och tro det eller ej, men vi vann det mest prestigefyllda priset. 
–Så nu arbetar jag på sveriges bästa marknadsavdelning! 
Det gav arbetsglädjen ett härligt lyft, och se så glada vi blev!



Jag hade knappt hunnit hem innan jag fick hjälp med både sandblästring, lackering och flyttning av en massa prylar, och i tisdags var jag och brorsan på radion och pratade om våra bilar. En vecka i sus och dus helt enkelt.

Programmet i sin helhet kan höras här.
Leta reda på programmet från tisdagen den 1.a April och spola fram ca. 35 minuter för att komma direkt till inslaget.


http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=233



Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar