torsdag 23 december 2010

Tomten

Jahaja. Julafton. Bara sisådär. Jag hann inte riktigt med i år heller. 
Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag väl inte fått till den där riktiga julstämningen sedan jag var 7 år och började undra varför tomten har lös-skägg.
Precis som min egen son. Han är 7 år och har precis samma funderingar. "Det kan ju vara vilken gammal alkis som helst bakom det där skägget" sa han nyligen… Tja. –Men det blir ju lite roligare om man bestämmer sig för att tro på att tomten finns. 
Jag tror på tomten!
Så det så.


Snälla tomten. Jag önskar mig mer pengar på mitt lek-och-bil-konto, mer tid i garaget och en alldeles egen elektriker som dyker upp när han har lovat och faktiskt gör det som han har lovat att göra; så att jag äntligen får värme i mitt garage.


God Jul allihopa!





Jag minns en gång när jag och en kompis försökte sladda 360° och fortsätta åka åt samma håll som innan. Det gick ungefär så här.


Och denna är ju för bra för att inte tipsa om:


http://www.youtube.com/watch?v=zf0FKu8FEjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar