torsdag 9 december 2010

Elektronik

Idag hade jag tänkt ifrågasätta elektronikens tillförlitlighet, men tyvärr ligger texten som jag förberedde, på en server som inte svarar. Därmed blev min uppfattning om elektronik styrkt.

Istället får ni hålla till godo med några bilder på en gammal Ford med attityd.


Jag tycker att grillen ser ut som en 34'a, men texten sa att det är en 33'a. Någon kommer att berätta för mig hur det ligger till. Garanterat låsningsfria bromsar fram!

Du, den verkar gå lite fett.

3 kommentarer:

  1. Awww!
    Farmor Ankas bil blir korrupt, skitsur och går på anabola! Snarstucken och folkilsk!
    Bra start på helgen!

    SvaraRadera
  2. Bror duktig hävdar härmed att det är en 33:a då bakre/nedre karosskanten är närmare bakaxeln än på en 34:a. Nördigt? Javisst. I mitt tycke världens ballaste bil, satana!
    Vänligen/Fredrik

    SvaraRadera
  3. 33 an har en kylarmaskering som är kort/grund jämfört med 34 an. Huven går alltså längre fram så detta är en 33a, iallafall fronten. Kanske finns andra skillnader som jag inte känner till.
    Hälsningar Nicke Någon

    SvaraRadera